Napi szépségápolási rutin - Mit, mikor és hogyan használj!

2019.10.24

Drogériákban és az egyéb webshopokon óriási a kínálat, így simán érezheted, hogy elvesztél. Elmesélek nektek egy sztorit, ami nagyon hasonló érzést válthat ki belőletek amikor a kenceficék között bóklásztok.
Soha nem voltam egy nagy sportoló, de ez a fránya instagram, annyira elkezdett inspirálni a mozgásra, hogy gondoltam kipróbálom. Veszíteni nem veszítek semmit.

Elkezdtem aerobik órákra járni, majd rájöttem, hogy nem is olyan rossz ez a sport dolog. Sokkal kiegyensúlyozottabb lettem és sokkal jobban éreztem magam a bőrömben. Viszont egy idő után már úgy éreztem, ez nekem nem elég! Kevés lett a hatvan perc ugribugri. Ezért gondoltam egyet és kipróbáltam a futást, amihez elengedhetetlen egy jó futócipő.
 

Szóval besétáltam egy sportboltba megvásárolni az első futócipőmet. Bementem határozottan, ugyanis tudtam, hogy mit szeretnék: egy rózsaszínes futócipőt, ami kiemeli a napsütötte barna lábaim. Szerintem szinte sült rólam, hogy "eladók kíméljenek" , mert tudom mit szeretnék. És tadáám, a sorok között sétálva megláttam Őt. Azt a bizonyos rózsaszín futócipőt, amire ha ránézel kedved támad lefutni egy maratont... 

Szerelem volt első látásra. 

Elérkezett a nagy találkozás, a felpróbálás ideje.. Hát, mit is mondjak, bármennyire is gyönyörű volt nem igazán illett a lábamra kényelem szempontjából és kb. egyből le is tettem a maratoni futásról. Hosszas nézelődés és közeli hiszti roham közepette egy eladó odajött hozzám hasonló cipővel és kérte, hogy próbájam fel. Elfogadtam a segítségét. Röpke pillanat alatt tudtam, hogy ez lesz az igazi! Úgy passzolt rám a cipő, mint annó Hamupipőkére!

Szóval, aki nem szakember a krémekhez vagy ha csak nem olvasott el több száz oldalnyi összetevőkről szóló könyvet, akkor Ti is érezhetitek ezt, amit én anno a cipőválasztásnál.

Úgyhogy kezdjük is el, mi az aminek mindenképpen ott kell lennie a fogkefe + fogkrém kombinációd mellett a fürdőszobádban:

1, Arctej: Az arctej eltávolítja a smink maradványait és az aznapi szennyeződést. Használd minden este! Fontos, hogy bőrödnek megfelelő hatóanyagokkal teli arctejet válassz, ezért érdemes kozmetikusodhoz fordulni. (Egyébként ezt a lépést már az óvodába menni kisgyerkőcöknek is megtaníttatnám! Ez az egyik legfontosabb lépés, hogy Miért? Mert gondoljunk csak bele az arcunkon jelen van egész nap a sminkünk, előszeretettel szívjuk a szmogot, a port és így tovább.. Ha ezt az este folyamán nem mossuk le megfelelően, illetve olyan készítménnyel, ami ezeket feloldja, akkor mi értelme a többi lépésnek??)

2, Tonik: Frissít, tonizálja bőröd. Én minden reggel egy tonikkal átitatott vattakoronggal áttörlöm az arcom, így egyből frissnek és üdének érzem bőröm és mitöbb, úgy is néz ki!

3, Hidratáló krém: Reggel tonizálás után, illetve használd este, sminked eltávolítása után. Itt is nagyon fontos, hogy megfelelő hidratáló krémet használj, szintén kérj segítséget kozmetikusodtól.
 
4, Szemránckrém: Ugyanúgy kell használni mint a hidratáló krémet, ami fontos, hogy használd már a 20+ -as éveidtől kezdve, hiszen a prevenció nagyon fontos a bőrápolásban.

Ez az a négy dolog, aminek mindenképpen ott kell lennie mindenki fürdőszobájában a ragyogó bőrért. Ezeket használva és havi rendszeres arckezelésekkel több évnyire kitolható a ráncosodás.


Apropó.. A cipőm azóta sem futotta le azt a bizonyos maratont... :)

X. O,

Kitti

© 2019 Divat blog. Az igényeidhez igazítva Divatos Dóra által.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el