Újévi fogadalmak a ráncmentes bőrért! 

2020.01.20
Életünk során hány alkalommal fogadunk meg vajon dolgokat?


Január elején ezen gondolkodtam. Mindenkitől csak a fogadalmakat, a pozitív hozzáállást és a jobbnál jobb gondolatokat, célokat hallottam. "Na, majd ebben az évben többet sportolok, egészségesebben eszem, nem nasizok, keresek egy másik munkahelyet, ahol megbecsülnek és nem utolsó sorban majd ebben az évben váltom meg a világot!" 

Aha.. Ami tartani fog jó esetben márciusig (tisztelet a kivételnek). 

Aztán az a gondolat is elkezdett foglalkoztatni, hogy az emberek többsége miért nem tartja magát a január 1-jétől megfogadott dolgokhoz? Vagy ez szimplán csak egy divat lenne? Lehet... De az arc ápolása nem divat, nem egy elérhetetlen cél és nem fogsz benne kudarcot vallani! 

Ha őszinte akarok lenni, míg kozmetikus nem lettem én is sokszor hajtogattam azt magamnak," hogy még fiatal vagyok, mi értelme lenne kenegetni magam?! Majd ha már ráncosodom..." vagy "Most nincs rá időm."



A bőr nem felejt! 

Bizony nem!

A kozmetikus iskolában fantasztikus szaktanároktól tanulhattam. Rengeteg dologra megtanítottak és világossá vált számomra hogyha fontos számomra a külső, jobb minél előbb elkezdeni a bőröm ápolását. 

Soha nem voltam egy nagy sminkelős csaj és nem is szeretnék egy órával előbb felkelni reggelente azért, hogy lefedjem a sötét karikáimat a szem körül vagy épp a foltjaimat, ráncaimat. Ezért már ott megfogadtam, hogy este az arcápolás lesz az utolsó, reggel pedig az első dolgom. Hát, azt hiszem ez az egyik olyan dolog, hogy amit megfogadtam, azt be is tartottam! 

Napi húsz perc arcápolás és este nem kell fél órát vakarnom a fejemről a vakolatot. Azt hiszem, ha minden nő többet aludna annyival amennyi időt elsminkel reggelente, nem lennénk olyan "agresszívak".

A bőr nem felejt és nem hálátlan! 


Prevenció

A legjobb példát próbálom nektek mondani, hogy megértsétek mennyire fontos a bőrápolás.


Vegyünk egy túlsúlyos és egy vékonyabb pasit alapul. A túlsúlyos pasas elhízásának oka, hogy éjjel nappal zabált minden félét. Pizzát, hamburgert, csülköt stb. Mellette természetesen a napi mozgása annyi volt, hogy elment a munkahelyére és haza, na meg max a hűtőig. A vékonyabb pasas nagyjából odafigyelt az étkezésére és havi egy-két kocogást is megejtett. 

Beköszöntött a január elseje. Mindkét pasi megfogadta, hogy szeretne jobban kinézni és izmosodni. Kérdem én, melyik pasas testének van könnyebb dolga?
Na ugye! 

Kvázi, ha kicsit is oda figyelsz a bőrödre addig amíg fiatal vagy és ráncoktól mentes, sokkal könnyebb dolgod lesz akkor, ha már látjuk a ráncosodás első jeleit (Ha látjuk egyáltalán. Megfelelő termékekkel, rendszeres kozmetikai arcápolással akár évekig kitolható a ráncok többsége!). 


Tippek

  1. Tényleg akard! Ne másokért, ne azért mert ezt olvastad, hanem saját magadért és a fiatalságod megtartásáért! 
  2. Győződj meg az otthoni termékeidről! Nézd meg a szavatosság idejét, olvass utána milyen hatóanyagok vannak benne és hogy megfelel e a te bőrtípusodnak! Ha ezekben a dolgokban nem vagy biztos, bátran kérdezz engem vagy kozmetikusod!
  3. Tedd a fogkeféd mellé a beszerzett termékeket, így az esti és reggeli fogmosás közben eszedbe fog jutni az arcápolás is! 
  4. Ne használj túl sok terméket eleinte! El fogod felejteni, túl hosszúnak fog tűnni az arcápolás, igy nem lesz kedved hozzá! 
  5. Változás! Használj olyan termékeket, amelyek hatásosak, így azonnal látni fogod a változást és máris megszereted az arcápolási rutinod! 
  6. Illat! Legyen kellemes illata a termékeknek, hiszen nagyon sokat számít, amikor az arcápolás után még sokáig érzed az igazán nőies illatot. Nem mellesleg a pasik is imádják! 

Egy-két hetet adj magadnak, csináld minden nap és meglátod a részeddé válik majd! 
Sok sikert kívánok az arcápolásodhoz! 
X. O, 

Kitti

© 2019 Divat blog. Az igényeidhez igazítva Divatos Dóra által.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el